piątek, 5 października 2012

Bo życie jest pełne zmian

Ponieważ jestem świeżo upieczoną mamą (prawie 2 miesiące) pomyślałam, że warto poprowadzić bloga dla takich wlaśnie mamuś jak ja. Ma być dużo o byciu mamą, dylematach, o dzieciaczkach i ich pielęgnacji, o zabawkach i innych artykułach, ale też o tym, że mamy to też kobiety, wiec pewnie trochę się pojawi o kosmetykach, ciuchach, pielęgnacji i aktywnym trybie życia. 
Fakt, że nasz dotychczasowy codzienny dzień został wywrócony do gory nogami, nie oznacza, że mamy zapomnieć o tym, co było, i jak przykładna matka Polka skupić się wyłącznie na dziecku i domu. Oczywiście miło mi będzie też, jeżeli tatusiowie opiekujący się maleństwami czasami do mnie zawitają.

Udzielam się na forum babyboom.pl. Miło mi będzie, jeżeli ktoś z tego forum od czasu do czasu będzie czytywał i wypowiadał się na blogu. Pozdrawiam forumowiczki i forumowiczów :D.

Jesteście za takim blogiem, czy wręcz przeciwnie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz