środa, 10 października 2012

Moda na Brzuszek


Kochane mamy i przyszle mamy! Pragnę się podzielić dziś z Wami informacją o całkiem fajnych warsztatach dla mam przyszłych i tych świeżych pt. Moda na Brzuszek. Warsztaty odbywają się cyklicznie w kulku miastach w Polsce.
Ja sama wzięłam w nich udział jakoś w maju tego roku. 

Tematy poruszane na warsztatach:
  • Bezpieczeństwem dziecka w domu oraz pierwszej pomocy w stanach nagłych,
  • Karmieniem piersią i rozszerzaniem diety dziecka,
  • Pielęgnacją dziecka i stymulacją jego rozwoju,
  • Bezpieczeństwem w czasie podróży,
  • Bliskością (chustonoszenie).

Warsztaty sa BEZPŁATNE, ale oczywiście sponsorowane, wiec ich forma nieco łączy się z reklamami sponsorów.
Na pewno można z nich wynieść sporo wiedzy,a poza tym dostaniecie kilka miłych przydatnych gadżetów dla siebie i dziecka. Na koniec warsztatów jest losowanie nagród. Pula jest  całkiem duża, zatem szansa na wylosowanie czegos też jest przyzwoita :). Ja sama wylosowałam biustonosz do karmienia, z którego oczywiście korzystam.

Polecam Wam i proponuję Wam polecić warsztaty swoim znajomym, szczególnie, jeżeli spodziewają się dziecka.



Wiecej informacji na www.modanabrzuszek.pl

PS. Widzę, że ruszył jakiś konkurs UŚMIECH MALUSZKA. Może któraś z Was się skusi :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz