czwartek, 3 stycznia 2013

Strefa Urody Rossmann

W ramach świątecznego prezentu dla mamy ode mnie i też dla mnie od siebie ;) przetestowałam Strefę Urody Rossmann. Mama miała w prezencie cały pakiet: mikrodermabrazja diamentowa + sonoforeza + maska algowa + eye-lift. Ja miałam mikrodermabrazję plus maskę algową. Oba zabiegi trwały około godziny. Mama spędziła w strefie oczywiście więcej czasu.



Kilka słów o zabiegu: mikrodermabrazja diamentowa to mechaniczne zł¨szczanie warstwy rogowej naskórka. W efekcie daje odświeżenie i oczyszczenie skóry, zmniejsza rozszerzone pory, stymuluje produkcję kolagenu i elastyny, a także rozjaśnia powierzchowne przebarwienia. Podobno też spłyca blizny. Moja opinia? Po zabiegu cera jest gladka i odswieżona. Sam zabieg nie jest bolesny ani nieprzyjemny. Polega na intensywnym zdrapywaniu warstwy rogowej skóry i wysysaniu jednosześnie tego, co zostało złuszczone. Na pewno nie polecam tego zabiegu tuż przed wyjściem czy imprezą. Skóra gdzieniegdzie jest zaczerwieniona i utrzymuje się to około 2 dni.

Maska algowa zapewne jest wiekszości znana. Świetnie chłodzi i odżywia skórę. Ja zdecydowalam się na położenie maski na powieki i usta. Uczucie nieco dziwne szczególnie na początku miałam wrażenie, że maska wpłynie mi do oka. Po kilku minutach maseczka tężeje i chłodzi skórę twarzy. I tak w ciemnościach i ciszy spędzilam 20 minut. Potem zrywanie. Na koniec jeszcze krem Dermiki. W prezencie dostałam maseczkę rożświetlającą Bielendy (opakowanie na pojedyncze użycie) oraz drenujący żel pod oczy Dermiki FASCYNACJA limited edition opakowanie 10 ml.



Ekskluzywny preparat na dzień i na noc, pod oczy i na powieki przeznaczony jest dla kobiet z wrażliwą skórą powiek, które oczekują intensywnego nawilżenia.
Drenujący żel jest preparatem bardzo lekkim, o wybitnych właściwościach nawilżających i odświeżających.
pomaga zmniejszyć objawy zmęczenia i stresu, rozjaśnić skórę wokół oczu, nadać spojrzeniu młodzieńczy blask.
Główne składniki:
- beta - glukan - aktywny biologicznie polisacharyd o działaniu stymulującym system obronny skóry.
Działa łagodząco na podrażnienia i zaczerwienienia, przyspiesza procesy gojenia naskórka.
- wyciąg z Alg Pelvetia Canaliculata - wyraźnie poprawia mikrokrążenie skórne, rozjaśnia cienie pod oczami oraz zmniejsza powstawanie worków. Dzięki właściwościom nawilżającym intensywnie pielęgnuje skórę i zapobiega jej przedwczesnemu starzeniu.
Cena: 23zł / 10ml


Zabiegi są godne polecenia. Cenowo też są bardzo przystępne.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz