wtorek, 8 stycznia 2013

DoReMi herbatniczki maślane

Kiedyś będąc w Rossmannie zakupilam mleko modyfikowane HIPP 1 duza puchę. Małe niestety sa mało dostępne, więc mimo że dokarmiałam tylko malca, musiałam kupować te ogromne. Reszta mleka po trzech tygodniach od otwarcia lądowała w koszu lub ja ją zjadalam na sucho (nawet dobre, polecam).
Przy kasie chciałam skorzystać z rabatu karty Rossnę! Niestety mleko początkowe nr 1 nie jest objęte programem Rossn ę! - usłyszalam do pani kasjerki. Ale za to przemiła pani w prezencie dała mi ciasteczka DoReMi firmy Gerber. :)



Ciasteczka zostały skonsumowane przeze mnie i mojego małżonka. Przeznaczone są dla dzieci od 1 roku życia, więc nasz Junior się nie kwalifikował i jeszcze długo nie będzie. My za to kwalifikowaliśmy się jak najbardziej. I to od wielu lat ;).

Opis: Środek spożywczy specjalnego przeznaczenia żywieniowego dla niemowląt i małych dzieci. Zgodnie z przepisami prawa nie zawiera substancji konserwujących i barwników. To przekąska, która zaspokoi apetyt malucha na coś słodkiego i jednocześnie dostarczy mu cennych składników odżywczych. Podawanie dziecku maślanych herbatniczków wspiera naukę gryzienia i żucia, a to pomaga wykształcać mięśnie żuchwy. Dzięki nim dziecko w przyszłości łatwiej opanuje umiejętność mówienia. Wielkość ciasteczek dostosowana jest do wielkości małej rączki dziecka. Źródło 5 witamin, wapnia i żelaza.

Skład:
Mąka pszenna 53,4%, cukier, skrobia pszenna, masło z mleka 16%, mleko odtłuszczone w proszku 3,6%, miód 1,8%, węglan wapnia, sól, substancje spulchniające (wodorowęglan sodu, wodorowęglan amonu), fosforan wapnia, witaminy (niacyna, B1, B6, B2, kwas pantotenowy, aromat, difosforan żelazowy. Mogą zawierać pozostałości jaj, orzechów i soi.


Ciasteczka są przepyszne. Mają delikatny maślany smak. Oczywiście powszechnie wiadomo, że słodycze są niezdrowe, ale jeżeli wierzyć temu, co napisane na opakowaniu, te niezdrowe ciasteczka nafaszerowane zostały dobrmi skladnikami. Jedyne zastrzeżenie to cena. Z ciekawości sprawdziłam i opakowanie 180g kosztuje aż 11,99 PLN. Brrrrr!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz