środa, 14 listopada 2012

W walce o kształty

Wczoraj udało mi się dostać trening Ewy Chodakowskiej SKALPEL z gazety SHAPE.
Postanowilam przyłożyć się i zacząć ćwiczyc właśnie ten zestwa. Mój dotychczasowy trening z pdfa, do którego link wkleiłam wcześniej zapewne pójdzie w odstawkę, bo nie dam rady poświęcić tyle czasu dziennie na wygibasy. Postaram się jednak robić kilka ćwiczeń z piłką fitness, bo są trudne i czuję po nich swoje ostatki mięśni. Podczas nocnych karmień obejrzalam uważnie cały trening SKALPEL na sucho. Dziś zamierzam zacząć walkę o kształty sprzed ciąży.

Moje aktualne wymiary:


Jak widać na obrazku zależy mi, aby zredukować przede wszystkim obwód w pępku. 79 cm jest nieakceptowalne i wygląda komicznie, szczególnie, że tuż nad mam 73 cm. W pępku brzuszek zdecydowanie mi wystaje. Mam nadzieję, że jest to możliwe po cesarskim cięciu. 4 dni temu minęły 3 miesiące od cc. Codziennie będę starała się rozliczać swoje postępy. Raz na tydzień będę robić pomiary. Ćwiczyć będę minimum 3 razy w tygodniu, jak zaleca Ewa. Wszystko na tym blogu :).

Trzymajcie kciuki!!!!

PS. Może ktoś zacznie ze mna?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz