poniedziałek, 12 listopada 2012

Ujędrnianie w walce o skórę

Witam. Dzis chcialabym przedstawić mój jak na razie topowy kosmetyk jeżeli chodzi o ujędrnianie skóry na brzuszku po ciąży.

Balsam ujędrniający NIVEA Q10
cena: 16 PLN w promocji
pojemność: 400 ml


Balsam świetnie ujędrnia, szybko się wchłania, nie lepi się. Ma bardzo przyjemny zapach i idealną konsystencję. Aplikuję go obecnie 2 razy dziennie na brzuch i boczki. Wcześniej, tuż po porodzie aplikowałam częściej. Teraz staram się, aby dwa razy dziennie potraktować nim moją skórę.
Balsam poleciła mi moja siostra. Podobno świetnie też działa na biust. ja z racji, że karmię jeszcze Juniora piersią, nie ujędrniam skóry, a jedynie nawilżam.

Ponadto używam też serii Ziai, mleczko 400ml Kozie Mleko. Polecam!



A Wy czego używacie, aby ujędrnić skórę???


1 komentarz:

  1. wywal to wszystko i kup naturalny olejek ze słodkich migdałów, jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń